Betaal later met Klarna!

Retourbeleid

Ben je niet tevreden over je bestelling? Dan horen wij graag wat wij kunnen doen om je tevreden te stellen.

Als je niet tevreden bent over het product kun je het product binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden.

LET OP: Sommige producten kunnen niet worden geretourneerd! Lees het retourbeleid zorgvuldig door. Je kunt je product binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Als de 14 dagen voorbij zijn, kan Molena je helaas geen geld teruggeven of ruilen.

Je product moet onbeschadigd zijn om geretourneerd te kunnen worden. Ook moet het in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. De originele verpakking mag geopend zijn, maar alleen als dit nodig was om te beoordelen of het product gewenst of werkend was.

- Wegwerpartikelen en accessoires
- Tweedehands producten of geopende producten
- Accessoires voor gezondheid en persoonlijke verzorging (make-up)
- Artikelen zoals bikini's en ondergoed (dassen, sokken en bh's) en hygiëneproducten zoals oorbellen.

Toch retour sturen? Vraag het retourformulier op via info@molena.nl

Vul het retourformulier in en verstuur het pakket inclusief retourformulier en Track en Trace code naar het op het retourformulier vermelde adres.

 

Eenvoudig retourneren in drie stappen

Stap 1: Vul het bestelnummer en de reden van retour in op het contactformulier. Onze klantenservice beoordeelt de retouraanvraag en geeft verdere instructies als je retourzending is goedgekeurd.

Stap 2: Verzend je bestelling

Houd er rekening mee dat je alleen in aanmerking komt voor een retourzending als je de klantenservice op de hoogte hebt gesteld en onze klantenservice de retouraanvraag heeft goedgekeurd. Stuur je pakket dus niet gewoon naar het opgegeven adres als je verzoek nog niet is goedgekeurd. Pakketten die zonder retourformulier worden teruggestuurd, kunnen helaas niet worden terugbetaald. We moeten eerst de mogelijke retourzending beoordelen, maar als het product defect of kapot is, is een retourzending niet nodig omdat we gratis een nieuw pakket kunnen sturen. Als er problemen zijn, kunnen we dus ook beoordelen of het product teruggestuurd moet worden of dat we een andere oplossing kunnen bieden.

Zorg ervoor dat je het pakket voorziet van een ingevuld retourformulier (dat onze klantenservice je zal toesturen zodra je retouraanvraag is goedgekeurd) en een track & trace code. Stuur de goederen samen met het ingevulde retourformulier en de track & trace code naar het adres dat op het retourformulier staat.

Om onze klanten wereldwijd efficiënt te kunnen bedienen, opereren we vanuit een centraal internationaal magazijn. Dit stelt ons in staat om snel te leveren aan diverse locaties wereldwijd en om retouren centraal en efficiënt te verwerken. Ons magazijn is gevestigd in China.

Retouradres Internationale Magazijn:

F, Kang Zhong Building, No.2 Commercial Second Street, Niushan Zhong Wu Wei, Dongcheng Street, Dongguan city, Guangdong Province (turn left to the second floor of elevator when entering the industrial zone) consignee: Yunling Warehouse, China

Als klant ben je verantwoordelijk voor het pakket, inclusief eventuele verzendkosten voor het retourneren van het product.

Stap 3: Zodra wij het pakket hebben ontvangen, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen vijf dagen op je rekening staat.

Bedrijfsadres: Tweede Oosterparklaan 270, 3544AX, Utrecht (Geen retouradres)

    Veilig afrekenen

    Betaal makkelijk en veilig met: iDeal, Bancontact, Klarna of Creditcard

    Track je order

    Alle bestellingen worden geleverd met een Track & Trace, zodat je je order altijd kunt volgen.

    24/7 Klantenservice

    Heb je een vraag of opmerking? Onze klantenservice is 7 dagen per week beschikbaar!